REDEX logo  
На першу сторінку укр  рус
Автохімія Redex - Очисники тривалої дії проти «п'ятихвилинок»

Автохімія Redex - Очисники тривалої дії проти «п'ятихвилинок»


Версія для друку
Очисники системи змащення автомобіля діляться на дві категорії: «п'ятихвилинки» і тривалої дії. Для старих автомобілів застосовують останні. Один з таких препаратів — представник автохімії Redex Engine Flush. Результати його застосування — поступове відділення мікрочастинок, що не шкодить мотору, а також «вивільнення» залеглих маслозйомних кілець. Автохімія Redex дозволяє також знизити витрату оливи.

За системою змащення сучасного автомобіля потрібно стежити. І незважаючи на старання виробників мастил, однаково, у процесі роботи мотора на стінках системи змащення згодом з'являються відкладення, які необхідно вчасно видаляти.

Якими препаратами це робити? Адже існує величезна кількість різних препаратів, і окрема група промивних мастил. А провести дослідження на цю тему нас підштовхнув лист нашого читача, який придбавши автомобіль, вирішив скористатися промивним засобом для системи змащення мотора, так званою "п'ятихвилинкою". Ми ні в якому разі не хочемо кинути тінь сумніву на дію таких препаратів, а хочемо привести цей факт, як приклад неправильного застосування.

У результаті використання промивного складу швидкої дії, у моторі автомобіля БМВ 318, 1988 року випуску, спостерігалося загальне зниження тиску в системі подачі мастила: на холостому ході з 1.8 кгс/см2 до 0.6 кгс/см2. При підвищенні оборотів двигуна до 3000 тисяч, так само спостерігалося зниження тиску - з 3.8 кгс/см2 до 2.0 кгс/см2.

Наступне розбирання мотору показало сильне абразивне зношування вкладишів колінчатого вала - як шатунних, так і корінних.

Просто власник автомобіля наївно думав, що на самих каналах системи змащення, відкладення не утворюються. От і прорахувався. А вони саме там і утворюються. І відмившись "п'ятихвилинкою", потрапили в тертьові пари, викликавши при цьому абразивне зношування.

У таких випадках, ми рекомендуємо використовувати промивання тривалого терміну дії - протягом 300 км до передбачуваної зміни мастила. І одним з таких препаратів є промивка системи змащення Redex Engіne Flush.

Препарату притаманні дві цікаві властивості. Демонстрацію цих властивостей ми вирішили провести на автомобілях сімейства БМВ.

І перший наш автомобіль - БМВ 318, що пройшов не одну сотню тисяч кілометрів. Відмінна риса цього автомобіля полягає в тому, що він був нещодавно придбаним, і новий хазяїн абсолютно не мав уяви про те, як його доглядав попередній власник.

Мотор в автомобілі працював досить галасливо. І за 300 км до передбачуваної зміни мастила ми залили у двигун мастильну промивку, попередньо перевіривши, що являє собою мастило.

Після цього, автомобіль експлуатувався у своєму звичайному режимі, і от підійшла довгоочікувана зміна мастила. При цьому, ми змогли чітко почути, наскільки тихіше почав працювати мотор. Нажаль, у нас немає відповідних приладів, щоб це підтвердити документально. Але аналіз мастила показав, що воно різко почорніло - за якихось 300 км пробігу, масло за своїм зовнішнім виглядом "постарішало" значно більше, ніж за весь строк своєї експлуатації.

Це наочний приклад того, як працює промивка. Але при цьому, її дія дуже м'яка й плавна. При розмиванні шлакових відкладень, відбувається поступове відділення мікрочастинок, а не миттєве відділення всього відкладення, як при промиванні "п'ятихвилинкою". Ми вирішили виміряти величину твердих часток, що перебувають у мастилі. І для цього вирішили використати звичайний мікроскоп і камеру Горяєва. Величина часток склала близько 0,0001 мм. Звісно, така величина твердих часток не виходить за межі товщини мастильної плівки, створюваної між тертьовими частинами двигуна. І в результаті, такі частки не зможуть завдати відчутної шкоди мотору.

Друга дія промивного складу - це можливість "вивільнення" залеглих маслозйомних кілець. І для прикладу, ми використали автомобіль БМВ 520, хазяїн якого скаржився на високу витрату мастила на угар - до 1,5 літра на 1 тисячу кілометрів. Діагностика показала, що маслозйомні кільця "лежать". Звичайно, у таких випадках, доводиться розбирати двигун, і тільки так "лікувати" проблему. Ми ж вирішили спробувати усунути несправність за допомогою вищезазначеного препарату. Тільки на свій страх і ризик, оскільки інструкція до нього про такий варіант використання просто замовчувала, вирішили подвоїти час його впливу.

Наші старання не пропали даремно - після пробігу першої сотні кілометрів, хазяїн автомобіля вже почав відзначати, що автомобіль помітно зменшив свої апетити до мастила. А після пробігу в 600 кілометрів, взагалі угар мастила перестав спостерігатися. Ми зробили планову заміну мастила й фільтруючого елементу, при цьому продовжували спостерігати за автомобілем. Підвищеної витрати мастила більше не спостерігалося.

Версія для друку